- Tralala lilla molntuss 2012


Innan våren är här kommer jag ha nött ut den här typen av bilder. Men som en flytväst som håller huvudet över vattnet får de vara en påminelse för mig, och ni som kikar in. Men dagar som denna, när solen smiter igenom den vita hinnan heltäckande moln och det bara är ljust oavsett, det ger hopp till lilla själen. Den tinar en aning och man funderar på om man ska ta på sig solglasögonen, bara för att. Har man då bra musik och göder den här känslan så kan man nästan känna våren i farstun. Jag längtar efter våren. Våren som har fått en delad innebörd för mig. Våren är också vi. Et ljuvligt mellanspel.

The Naked And Famous – Young Blood Den som inte får den minsta vår- eller sommarkänslan av den här, den vettefan vad jag ska säga om. Är man glad ska man dela med sig. Glädje skapar glädje. Ha den allra finaste dagen, det ska jag ha!

Carolina.


Kommentarer
Postat av: IDA

Meh, du kan va gullig :D

2012-02-17 @ 00:19:05
URL: http://bad-ass.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0