- Saker jag har lärt mig under en kort tid

- Hur man öppnar länkar i nya tabs
- Att bacon faktiskt funkar till det mesta (jag är inte riktigt framme där till att det passar till allt)
- Vad osvare har för innebörd
- Att Simpsons faktiskt kan vara rätt så kul och mysigt
- Att Marina blir mer och mer en juriststudent för varje dag som går
- Att spontanitet är roligt
- Att folk i Gävle-butiker är himla trevliga
- Att trycka sönder mentolkulan i clickcigaretter (har varit helt omöjligt förut!)

Kommande projekt:

- Lära mig hitta balans
- Lära mig gå i (och få på mig utan att bryta tårna) skorna jag köpte innan jul från Nelly
- Att motionera på rutin, starting now!
- Lära mig blokera negativa tankar
- Få in produktivitet på rutin, istället för lathet. A.k.a. sluta skjuta upp saker

Det tycker jag låter bra för att det bara är 1 februari idag och jag har hela året kvar. Just nu vill jag att fröken Belle ska svara på mitt sms så jag får ut och vara glad motionär (förhoppningsvis är hon på min idé också) och mest av allt vill jag ha vårvärmen! Vårmentaliteten.


Summer attraction pounding in my vains

Carolina.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Vad tusan betyder osvare?

2012-02-02 @ 21:29:45
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0