- I want it all, I want it now

Just nu blir jag bara less på att se den här sidan. Jag vill så mycket mer än att kopiera låttexter jag tycker är bra. Men vad ska jag skriva? "Hej bloggers, idag köpte en tant en blomma!" Sjuk wow-faktor. Och jag skriver inte för de få som följer, jag skriver för min egen skull, i vissa fall för att mina nära ska få ta del i något jag kanske inte kan uttrycka på andra sätt. Men vafan, jag blir helt låst iallafall. Jisses vad löjlig jag är. Det är väl förfan bara att skriva kvinna!

Aja, i skrivande stund lyssnar jag på sköna Queen-remixar, eller ja en och en oremixad. Jag sitter och skissar någonform av oldschool power point-presentation av idéer till eventuella julklappar. Usch vad svårt det är med julklappar, specielt på knaper budget. Jag säger det här kanske varje år, och det riktas till de som läser för det är nog antagligen bara de som brukar fundera på det. Men ni behöver för gudsskull inte ge mig några julklappar i år, inte heller födelsedagspresenter. För jag vet hur svårt det är och att ni älskar mig ändå. Vi ger varandra kärlek och skrattkramper ett helt år till tycker jag. Det är en fin julklapp det. HUaligen tänker kanske någon, att jag pratar om julklappar i september menar jag. Men med lite shoppingtid och mindre klirr i kassan än vad man kan önska så gäller det att vara effektiv och med en plan. Jag vet inte om planerna kommer gå igenom men då är det ju alltid en bra sak att spara till nästa år. Sjukt klyftig den där Carolina har jag hört.

Appropå julklapp. Jag sitter och irriterar mig lite i väntans tider här och nu med. För årets julklapp till mig själv har inte kommit än. Jag pratar om min stång för den som missat det. Just nu, precis nu så skulle jag vilja träna på Jamillan/serpentinen. Just det, men kan jag det? Nixpix. Det är livets största minus just nu. Gud vad glad jag är att det faktiskt är mitt största problem, stackars alla andra som har värre problem, kärlek till er.

Men vad gör man? Livet är ju faktiskt inte dåligt bara för att en stång inte vill komma eller att jag inte kommer på något bättre att skriva än låttexter eller den här uppdateringen om mitt liv. Jag ska nog komma på något bra snart. Jag har ju tålamod. Eller?


Queen – I Want It All / We Will Rock You Mash-Up - Sucker Punch: Original Motion Picture Soundtrack

Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0