- A new beginning?

Det är snart december och nyårspratet är igång. Jag har funderat lite över vad jag ska göra, och tror faktiskt att jag ska mysa hemma med min familj. Jag minns inte senast jag gjorde det och av någon anledning har jag varit wasted varje nyår i flera års tid.


06 och vi samlades ett helt gäng i Mo med trevlig middag och en fest som var helt galen. Slutar i extrem fyllemesnvärk, missförstånd, sömnbrist, trasigt hus och en jäkla tomte!


07, Mohed denna gång, trevlig fest som spårar med tårar, bråk, ambulans mm


08 firades inne i stan och hade kunnat sluta med spräckt skalle, flera gånger.


09 hos Jesper och skitsöt kjol. Dock slutade det i tårar, frusna fötter och dåliga beslut.


10, skulle vara ett lugnt nyår och var det i många aspekter men vägen hem var inte rak, pudersnö och blankis.

Ja, jag tror jag ska ta det rejält lugnt i år!

Carolina.

Kommentarer
Postat av: Johan

haha, sjukt inlägg. har tänkt sammanfoga ett sånt här kollage i mitt huvud flera gånger, men har haft jävliga problem med att både minnas och vilja minnas. hoppas du har det fresh! vi ses!

2011-11-24 @ 21:10:13
Postat av: peppe

sjukt bra!! saknar dig så sjukt mkt!!

2011-12-11 @ 01:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0