- Sånt där man gör när man egentligen borde göra annat

Det var sjukt länge sedan jag gjorde detta men man läre väl underhålla det lite då och då, meningslösheten i att fylla i listor menar jag.

Ärlighet
Hur många har du varit riktigt kär i? - 1 och en halv
När kramade du någon sist? - Igårkväll
Har du svårt för att bli kär? - Jag är lite kär i kärleken men att bli kär i en verklig person är svårt.
När kysste/hånglade du med någon sist? - Gud, jag minns inte.
När fick du senast en komplimang? - Idag vid middagen, av mamma. Hon tyckte jag såg käck ut.

Har du Någonsin
Playat? - Haha. Ja.
Hånglat med någon riktigt ful? - Jag tycker det idag. :P
Gjort något riktigt dumt? - Ja.
Gjort något du verkligen ångrar? - Ja, fast det är i det förflutna och jag bor inte längre där.
Blivit polisanmäld? - Ja
Slagit ner någon? - Nej.
Skämts över dig själv?- Ja.

Senaste Månaden
Saknat någon? - Ja.
Ångrat något? - Nej. Eller att jag har varit naiv.
Ljugit? - Ja, lite vitt sådär ^^
Svikit någon? – Nej, det hoppas jag verkligen inte!
Haft sex? - Nixipixi.
Gråtit? - Ja
Skrattat? Nope. 

Senaste personen som
Sov i din säng? - Johan.
Såg dig gråta? - Det minns jag inte
Du gick på bio med? - Johan.
Du pratade med i telefon? - Marina.

Random
Vart bor du? – I Söderhamn
Bor tillsammans med? – Mamma och bror.
När är du född? - 1987
Hur många har du kysst? – Men gud. Det vet jag inte.
Vem kramade du senast? - Mamma
Pussat någon idag? - Nej
Vad sover du i? – Inget oftast
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - Inte KÄR
Vill du ha barn? - Det vill jag verkligen.

Jahapp, så kul var det, varför tyckte jag det här var så himla kul förut?!


UPPDATERING: Jag har verkligen inte blivit polisanmäld hahah jag missade bara att ändra!


Carolina.

Kommentarer
Postat av: Marina

Gillar att du sparat vissa av mina svar ;)

2011-11-14 @ 22:25:59
URL: http://marinaronnquists.blogg.se/
Postat av: Fia

Har du inte skrattat på en månad? KÖP KNARK!

2011-11-16 @ 09:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0