- Pink pussycat

Jag har varit på ett väldans trevligt födelsedagskalas, ätit mig sprängmätt på kakor och tårta, haft trevliga samtal med alla generationer Genlid. Tröttma och paltkoma men sitter med Timbuktu i hörlurarna och känner mig otroligt jäsig. Sockerkicken har lagt sig men socker är sött och det är rosa med. Jag har en tendens att dra mig till rosa ting, även om det inte är någon favoritfärg eller periodfärgen just nu, men alla mina färger är mina favoriter. Min åsikt är - rätt färg till rätt tillfälle är min favorit. Men jag sitter och ser genom min bildmapp som är fyllt med färg, och den rosa sticker ut så jag tänkte fortsätta på mitt spår och dela med mig av lite inspiration och glädje. Som vanligt kommer bilderna från www.deviantart.com och www.weheartit.com.














Nu kommer sömnen snabbt känner jag. Snart helg!

Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0