- "Geggfitta"

Idag har jag varit på ett jäkla pisshumör nästan hela dagen. Ingen aning varför men jag tror det började gro i och med jag gick igenom hela min bedrövliga garderob. Illa att en sådan sak kan sätta prägel på hela ens dag. Som tur är har jag min kära fru och hon har i sin tur en riktigt härlig kusin på tolv år. Hon höll oss sällskap hela eftermiddagen och drog ut barnet ur oss. Fördelen med att ha en fru är de man får på köpet och fördelen med små söta tolvåriga kusiner är att man själv får vara tolv igen. Så där stod vi och hittade på nya fula ord. Det ena värre än de andra.

En annan sak med idag är att jag har börja tänka på look alike's fast fula. Jag tror Johan väckte något i min tankebana efter det här inlägget http://www.eyyo.se/2011/05/fula-manniskor/ för jag brukar aldrig kunna säga att andra är fula, jag är lite snäll och mesig på just det planet, jag har alltid älskat tanken att alla är vackra på sitt sätt. Men idag har jag sett både en ful Britney Spears, en ful Demi Lovato och en ful Fred Durst (fast han kanske inte är så vacker från början han heller). Den sistnämda handlade hos oss sista kvarten.


Kan inte tänka, jag står bara här och ler

Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0