- Finns det en så finns det flera

Jag vet hur du ser ut i inga kläder
Kan det va därför du blev obekväm när
Visst du kan klippa dig skaffa en annan tjej
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej
...
Visst du kan rycka på axlarna spela ball
Och fast du tycker du lyckas vet jag i alla fall
Och du försöker hålla masken
Så du kan sväva över marken


Maggio gör det igen på samma dag. Men jag har funderat, lättare än på länge. Vissa svar har inte kommit till mig men ökat funderingar i andra aspekter. Som svagheter till exempel. Jag har många, vissa större än andra, och andra tydligare än de flesta. Jag försöker bli av med dem en efter en, men oftast så ju fler man betar av dyker två nya upp eller ökar kraften i de andra. Svagheter är något vi alla har såklart och det är omöjligt att vara fri från fläckar, och ärligt talat skulle en person vara fasanfullt tråkig utan dem, men de som man kan bearbeta gör man väl det med?

Svagheter och laster är dock inte alltid samma sak. Min rökning är en last, även en svaghet men den rör inte min personlighet så den försöker jag verkligen få bort från mitt liv och inte mig själv. Men en svaghet är dofter, jag är så otoligt svag för dofter jag kan förknippa med närhet, det är nog inget jag kan bara ta bort, och inget jag egentligen vill ta bort, den enda gången det inte är så lämpligt är när man blir knäsvag på jobbet. En annan svaghet är just närhetsbehovet, det går att träna bort tror jag. Jag vill inte stänga ute den helt, bara lära mig kontrollera längtan på ett bättre sätt. Sen finns det en massvis med fula fläckar i min personlighet jag inte vill ha kvar överhuvudtaget för de tjänar ingen nytta alls. Det ska jag jobba på nu när mitt liv börjar ljusna. Jag vill också lysa.

Jag tror jag tappade tråden, så jag borde sova istället. Till en annan dag då. Godnatt!

Carolina.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vet du en sak, du är väl bara för fantastisk ibland du! Puzziz på dej med, vi ses snart!

2011-05-18 @ 09:30:19
URL: http://genlid.blogg.se/
Postat av: Frida

Självklart inte bara ibland, alltid såklart!

2011-05-18 @ 09:31:14
URL: http://genlid.blogg.se/
Postat av: Fia

Meddelande: JAG HAR BLIVIT MED BLOGG.

2011-05-18 @ 22:40:51
URL: http://fislisa.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0