-09.44

Jag blir så fruktansvärt rädd vissa gånger. Rädd för vad hon på insidan säger och rädd för att falla tillbaka till mina gamla fotspår. Rädd att jag ska vara otillräcklig. Jag är rädd att jag alltid kommer välja att se det fina i saker eller att totalt vända och bli en bitterfitta med cyniska och spydiga tankesätt bara för att jag är rädd att bli sårad.

Att något så litet ska börja rycka i det stora. Öppnar man sig lite så är man tillgänglig för hela världen. Rädsla. Magen har en talang att skapa sina egna verkligheter.

Carolina.

Kommentarer
Postat av: nett

känner ungefär exakt samma jävla sak.

2011-05-30 @ 02:41:13
URL: http://www.gasolinsagor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0