- Tio tusen meter upp I luften ser jag allt så klart


Jag vill ha vår, sol och värme snarast, och ännu mer nya skor och takfest. Jag vet att Frida håller med mig, att alla håller med mig! Det behövs nya strängar till gitarren om man säger så.


Liv, jag känner hur det börjar hitta tillbaka till min vinterfrusna kropp och snart så lever jag igen. Det är som att solstrålar drar sig ur från mitten av bröstet och att det allra minsta positiva får en att sväva några millimeter högre.


Happier than a bird with a french fry.


Carolina.

Kommentarer
Postat av: isa

Dela med dig av peppen, den har inte hittat hit än nämligen

2011-03-15 @ 23:20:48
URL: http://www.coolkidscant-die.blogspot.com
Postat av: isa

Sv: Det skulle vara så bra, vi pratade och sa liksom: vem kan vi lämnar vårt hem och våra djur till i tre hela veckor :) <3

2011-03-16 @ 11:13:15
URL: http://coolkidscant-die.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0