- 08.54

Igår spelades en låt på radio som jag så många gånger har tänkt att jag vill ha på min fest- och sommar lista, en riktig festival-pepp-låt. De sa vad den hette och vilka som gör den. Men såklart hade det helt fallit ur mitt minne när jag väl kom hem. Så jakten började, den ökade och gick över till ett frenetiskt letande. Jag skulle verkligen ha just den låten just då. Det tog mig hela kvällen tills jag gav upp och bad om hjälp. Såklart så visste Frida det på en gång.


En del av mig känner att det var rätt dumt att hitta den ändå, nu har ju det lilla festivalfröet i hjärtat börjat växa.

MGMT – Kids

Carolina.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha fast egentligen var det mer "konstigt nog" än självklart ;) idag jobbar vi stenhårt på takfest-listan!

2011-03-24 @ 09:17:06
URL: http://genlid.blogg.se/
Postat av: IDA

Hahaha sjukt roligt! Personen hade ju kunnat fixa ett band till mangon så du hade kunnat ha den runt halsen :D

2011-03-24 @ 21:53:43
URL: http://bad-ass.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0