- Sweet dreams

Nu när jag sitter och berättar om nattens dröm för Frida så känner jag att jag borde skriva den här med för det är nog det sjukaste jag har drömt - någonsin.

Jag drömde i natt att jag och Frida stod på repslagaregatan och gjorde oss i ordning för att vi skulle gå på en hängning(!), jag hittade hennes mammas samling av alla världens färger man kan ha på pennor och ville sortera dem efter färg. Hon sa att vi inte skulle hinna. Det var det största problemet. På det så tror jag att det var min egen hängning, eller min mammas. Men vi var ganska exalterade över att det skulle antagligen vara en massa snygga killar där.

Det jag kan dra utav nattens tankar är att; det är inte långt kvar innan jag avsäger mig min myndighetsrätt till Frida och att om jag inte får ligga snart så kommer något gå riktigt snett i mitt psyke.

Carolina.

Kommentarer
Postat av: frida

Haha, du är ju rolig du! Puzziz

2011-06-10 @ 08:36:33
URL: http://genlid.blogg.se/
Postat av: isa

Haha det var jävligt sjukt du!

2011-06-10 @ 08:43:32
URL: http://www.coolkidscant-die.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0