- indestructible

Jag har precis värmt mat efter jag har gått igenom vad kissarna behöver. Den ena sitter som ett plåster på mig medan den andra kollar surt från ett avstånd och jag tillbaka, jag gissar på att det är kisskatten, jag har ännu inte lärt mig vilket namn som hör till vilken katt. Vi får väl se hur glad jag är i morgon.

Jag ska ju vara katt/lägenhetsvakt åt Isabelle och Jonathan medan de är på festival. Bitterheten över att Kings of Leon spelar ikväll kryper i mig men jag svävar högt över molnen på ett snabbt internet. Vi får väl se om de får tillbaka lägenheten på söndag eller om jag bestämmer mig för att behålla den. Men jag tror att det här kommer bli en bra, nyttig vecka (nu pratar jag inte om en matmässigt nyttig vecka eftersom det redan står chips på bordet). Det finns mycket att tänka på och känna efter så lite ensamhet är vad jag behöver.

Lådan är öppen men jag vet inte vad jag ska göra med den nu.

Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0