- Födelsedag

Varje morgon kliver jag upp, sätter på kaffe och tar en cigg. Sen vaknar jag till genom kaffet och att kolla igenom Bloglovin. Idag var inget undantag, trots att det är min födelsedag. Och just på min födelsedag snubblade jag över vad som kan vara bland de finaste jag har läst, kanske någonsin.

Jag följer en blogg som heter rubyandemerald som tillhör ett par som väntar sitt första barn. Båda skriver ner sina tankar och funderingar, för oss läsare att se bådas perspektiv. Jag har följt den sen innan de fick reda på att de väntade deras lilla dotter, och de verkar som de där människorna man vill känna. Urgulliga båda två.

Men åter till spåret, det finaste jag har läst är det här Svar till min fästmö där han svarar på hennes tidigare inlägg om Victoria Secret Show.

Tack! Det där gjorde min födelsedag och om eran lilla Tintin vill komma ut idag så lovar jag att det inte är en så knepig dag att fylla år som folk tror, rätt bra är den faktiskt. Man är ju liksom ledig varje år fram tills man får ett arbete.

HIPP HIPP HURRA till mig och kanske en liten tös jag inte känner vid namn Tintin!

Carolina.

Kommentarer
Postat av: Ruby

Wow. Tack! Här sitter jag på förlossningen och hittar det här. Hur glad blir man inte? :) Grattis i efterskott! Kaaaaanske är det Tintins födelsedag idag. Vi får se. <3

2012-01-02 @ 21:07:01
URL: http://rubyandemerald.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0