- Jag se ljuset Jonathan!

Jag har en tuff tid framför mig från och med nu. Men jag ser mållinjen och där framme kommer jag vara starkare, klokare och lyckligare. Allt kan bli så fasansfullt fel men inget kan bli så fel att man inte kan rätta till det på något sätt. Samla livserfarenheter på hög och förhoppningsvis bli en bättre människa av det. Jag öppnar armarna för motsättningar och höga vägbulor, en dag kommer jag bli belönad, åtminstone av mig själv. Jag har ingen annan att skylla på, ingen annan som gjort mina fel, ingen annan att klappa på ryggen när jag har ordnat upp trasslet i mitt eget nät. Jag tror jag inte kommer behöva göra några uppoffringar jag inte kan ta igen senare i livet. Jag tror.

Idag ska jag köpa mig en trisslott.

Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0