- 22.36



Efter ca fem års väntan vad dagen här och jag började på min första pole dance lektion 18.00 idag. Jag har varit sjukt fascinerad av det i hela mitt liv och jag har velat börja i många år som sagt. Mycket för det är otroligt sexigt, massor för det är en bra träning för HELA kroppen, mycket mer för att tänja ut min stela kropp och mest för det ser så fasiken kul ut!

Det enda jag har att säga i mitt tillstånd just nu är att jag är helt förälskad. Jag finner inget bättre ord. Efter två timmar hade jag lätt kunnat kört två till och man känner sig så otroligt taggad att klara av det man inte gjorde den här gången, och inte ens att man inte klarade allt så kände man sig så otroligt het! Ja, det är sant, man kände sig hetare än någonsin, hetare än före eller under sex.

Nu är jag så otroligt taggad till nästa gång så jag kommer sitta hela helgerna och längta till måndagarna (och folk kommer vilja slå mig!). Jag kan verkligen inte sitta still!


Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0