- Puor some sugar on me

Nu, nyss, när jag satt ute i stormen som jag förevigt kommer kalla för Sauromanvintern (se http://www.facebook.com/#!/christoffer.erling/posts/158993187477664) så kom jag på en massa roligt och bra jag skulle skriva om. Med bra och riktigt witty formuleringar, som ni som följer mig vet att jag älskar, men som vanligt när jag kommer in så är de som bortblåsta. Det har inte med stormen ute att göra heller.

En sak som jag har kommit på dock är att jag den senaste veckan varit sjukt sugen på godis jag aldrig riktigt tyckt om. Så som kolaremmar och gelehjärtan. Vad hände där liksom? Skelgravid kanske? (och nu kommer kanske en riktigt lustig en kommentera "Är du inte gravid på riktigt då? hö hö", till dig vill jag bara säga att du kan bespara den kommentaren till ett annat tillfälle för jag skulle i så fall vara sjukt långt gången och jäkligt tjock.)

En annan sak är att jag funderar över vad som händer ikväll. Efter ett flertal otroligt lugna helger den senaste tiden så är jag jäkligt sugen på lite härj. Fast bara lite, jag jobbar i morgon och det är inte okej att lukta dagenefter när man försöker sälja de där jäkla julstjärnorna till adventsmysiga tanter. Men dock så är jag sugen på att inte sitta på min platta röv och stirra på alla "fest ikväll" och "första ölen sprättad" - facebookuppdateringar. Precis när jag känner suget alldeles sådär för mycket så klickar min telefon till och jag blir överlycklig i hopp om att någon hör av sig om kvällens planer. Det var mamma som från nedervåningen smsar om att Harry Potter och hemligheternas kammare börjar på femman nu. Typiskt. Det är kanske så min kväll kommer se ut, Harry, virkning och jag. När det kommer till kritan så kanske det är lika bäst, Sauromanvintern gör det inte lika lockande att gå ut. Om det inte finns guld att finna i regnbågens (läs stormens) slut vill säga.

För övrigt så kan jag bara säga att jag måste nog vara världens största fryslort! Jag sitter inne vid en varm dator och ett element i två linnen, två tjocktröjor, två sjalar, två sockor och inte mindre än TRE leggings på mig - och jag fryser ändå!

Till slut så borde jag komma med något bra. Hm, jag säger bara ihihiii, för det känns lite så av någon konstig anledning.

Over and out (och ring om ni har något kuligt på G ikväll!)


Carolina.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha jag var väl lite ironisk med det där "lite" också, grymt jävla het menar jag egentligen.. och jag vill ha han!

2010-11-28 @ 02:16:58
URL: http://ellinorberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0