- 16.25

Usch! Jag känner mig sjukt opepp. På det mesta. Inte ens de faktorer som solen eller brudvecka lyfter humöret idag. Jag är inte arg, ledsen eller nere alls, bara less. Över något jag inte riktigt har koll på, antagligen den ständiga vintern - HIT MED LITE VÅRTECKEN! Men man har väl dessa dagar lite då och då. Nu vill jag bara vara i Sundsvall eller få klaga lite i mammas omhändertagande. PÅ samma gång vill jag inte åka härifrån. Men men, nu sitter jag åtminstone i min varma säng, äter ostkrokar och förundras över hur grannungarna ovanför mig kan tycka det är roligt att springa och skrika dygnet runt.

Dagar som idag så vore det väldigt bra med en tålig pojkvän som kan krama och pussa på en medan man klagar på det minsta lilla.

Nya tag i morgon. (och varma kläder)


Carolina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0