- 16.12

Söndag känns väl ändå som en riktig bloggdag? Att läsa och skriva blogg. För mig iallafall. Man brukar ju ofta inte göra så mycket annat än att smyga omkring i myskläder och nynna på någon trevlig melodi. Jag älskar söndagar, lika mycket som jag hatar dem. Jag känner mig alltid tankfull, en yttre lugn som sätter igång tankeverksamheten. Söndagar känns som någon form av självinsiktsdag. Eller nej, insiktsdag. Då människor får en chans att gå till djupet av ingenting eller allt. Fast många kanske gör tvärtom, och stänger av allt för en gångs skull. Hur som helst så är söndagen en dag tillängnad åt sig själv. Det är min åsikt.

Jag brukar ofta känna mig mer eller mindre inspirerad på dagar som denna, fast många gånger känner jag mig för trött och lat för att ens göra det minsta.




Coco Cherie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0