- If you had to lie a little, I'll let it be true

Ont, ont ont, i magen. Jag känner besvikelsen dra sig plågsamt sakta över ryggen. Magspänningarna jag kände innan jag åkte hit visade sig sanna och skälaktiga. Hemkomsten, en besvikelse. Jag, en besvikelse. Min besvikelse kommer stegra iochmed att jag är en besvikelse. Och allt jag ville var att bara få träffa dig, skratta med dig. Jag kan inte med att höra dig besviken, inte alls, och inte på mig.  

Jag kan inte ljuga längre, men jag vet bara inte vad sanningen är. Jag kan inte hålla med om erat påstående, men jag kan inte förneka det heller. Något händer med mig, gör mig svag och förvirrad när jag hör skrattet eka i mitt huvud.

Shed a tear 'cause I'm missin' you
I'm still alright to smile
Girl, I think about you every day now
Was a time when I wasn't sure
But you set my mind at ease
There is no doubt
You're in my heart now


Jiji.

Kommentarer
Postat av: malin

du är inte en besvikelse på någon nivå, du är något obeskrivligt som det finns så mycket ord för.

2009-11-01 @ 03:13:30
URL: http://maluttah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0