- Glitter in the air

Jag är på så galet bra humör idag. Det är lite utav hundvalpsvarning alltså, jag vette sjutton hur det ska gå att plugga. Men det gör inget jag kan sjunga en sång istället! Tralalala laaa (8)

Varför förstår jag inte, det är måndag och jag är hungrig som en ko, men det skiter jag fullständigt i. Det var ett tag sedan jag kvittrade fram på det här viset. Allt är gult och rosa i min glittriga plastbubbla.



Have you ever thrown a fist full of glitter in the air?
Have you ever looked fear in the face
And said I just don't care

Jag känner mig så lycklig så jag nästan tror att jag kommer spricka! För en anledning jag inte känner igen. Det gjorde en knockout på mig när jag promenerade hem, Malin tror nog att det är något fel på mig. Haha! Det kanske det är med fast jag kunde inte bry mig mindre. Glaaad!


Coco Cherie.

Kommentarer
Postat av: malin

haha, jo, det verkade ju som att du hade fått lite fel i huvudet! men jag blir glad av att höra dig så lycklig bara!

2009-10-06 @ 16:07:03
URL: http://maluttah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0