- 08.37

Idag har jag ärligt talat ingen lust att gå till jobbet, även fast jag vet att eftermiddagarna är över i ett andetag. Jag önskar att jag kunde skolka. Fan, det var länge sedan man skolkade. Sjukt. Men med tanke på hur fort tiden egentligen går så är det inte så konstigt att mina skolkdagar är länge försvunna. Men jag skulle behöva en skolkdag just för det faktum att bara sakta ner tiden någon timme för den här månaden jag har varit hemma är snart till sitt slut och på ingen tid alls. Jag hinner knappt med någonting om dagarna då jag bara jobbar och jobbar. Men det är väl bara att vänja sig antar jag, efter som resten av mitt liv antagligen kommer se ut just på det är viset, om inte ännu värre. Det där lät skitdåligt 'värre', men jag menar i arbetstidsmässigt.

Nej, nu måste jag skjuta skolkningstankarna åt sidan och gå till jobbet. Det blir nog kul EFTER snittningen.

Puss på er söta!


Coco Cherie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0