- Friend of mine

Jag tycker så mycket om att vara hos Caroline! det är som ett andra hem, helt okomplicerat och avslappnat. Jag kan komma och gå som jag vill, lika så hon. Det är som om vi skulle umgås jämt och ibland, det är inte så hysteriskt att man ska göra saker hela tiden och vara upp i varandra varenda sekund. Det känns som om jag skulle bo här fast ändå inte, jag menar för en stund sedan tog jag fram dammsugaren helt på eget intiativ och började dammsuga av hela hennes lägenhet. Jag vet inte varför, jag bara gjorde det. Och det känns så bra att Carro inte känner att hon måste stanna upp sitt liv även fast jag är här en helg, som nu är hon och tränar, det är fint tycker jag. Just nu vill jag bara stanna tiden lite och vara här länge.

Tillsvidare, PUSS!


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0