- 19.35

Jag känner mig rastlös. Dagen har varit aktiv men fortfarande kliar det under huden att göra något. Jag tror det har med det fina vädret och de två veckor jag bara låg hemma, vem vill sitta hemma och göra ingenting när det är underbart väder ute?

Delad. Den där delheten har krypit fram igen efter en tids beslutsamhet. Jag vet inte varför jag känner mig delad och dubbelmoralig, det bara är och jag hamnar i situationer där ett beslut ska fattas och jag inte vet vad jag ska välja. Det är det mesta som gör mig förvirrad, och gör så att jag till viss del inte litar på mig själv. Osäkerhet kanske. Jag vet inte. Just nu vill jag bara köra på, som jag har sagt så många gånger nu, att inte bry mig. Bara göra och inte tänka. Till en viss del går det bra, men sen kommer jag fram till begränsningen och då tar det stopp och jag känner mig delad.

Gaah! nu kliar det av tristess och jag vill ha äventyr och galenskap. Helg och galej. Sällskap. Jag är dock skittrött, men av någon konstig anledning så övervinner tristessen tröttheten.




Hit med lite sol, glädje och galej!


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: F

gosig bild ;p

2009-05-26 @ 21:10:49
URL: http://lagfesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0