- Ja, tack till en frisk vind

Jag är less på min garderob, den behöver ett lyft. Jag har fastnat i ett mönster av samma outfit med lite nyans beroende på vädret. De nyare av mina kläder känns gamla och slitna pågrund av alldeles för mycket användning på kort tid och min fantasi känns i botten så mina gamla kläder känns svåra att få till. Inte finns det någon vänklig själ som vill sätta in några fina tusenlappar på mitt konto så jag kan få köpa lite nya fina sommarkläder?

Sen mitt hår, usch det ska vi inte ens prata om! Det är riktigt långt, slitet, tråkigt och behöver färgas väldigt otroligt jättesnart. Jag som en gång tyckte väldigt mycket om mitt hår har börjat ignorera det i spegeln. Det känns inte alls sommarredo.

Sen min blogg. Kan ingen hjälpa mig ge den ett lyft? Min favoritsysselsättning ser alldeles ledsen och tråkig ut, kanske som jag, så det känns inte så kul att se den där bloggmallsbakgrunden varje gång man går in och läser gamla inlägg.

För tillfället känner jag inte att inspirationen rusar mot mig precis.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0