- Ibland vill man bara skrika

Jag känner mig sjukt irriterad. På allt eller ingenting. Jag tror det är pollen som spökar, att ha en invertes klåda är som att ha en tickande bomb plaserad i magen. Det känns som att jag kommer sprängas snart, jag har redan gjort det några gånger. Tyvärr så är det min mamma som får ta smällen. Nu är det så jäkla mycket som får mig att skrika. Inget kaffe, hungrig, pengakrångel, att mamma spelar den jäkla skitmusiken som hon alltid spelar - jag tror hon känner på sig att jag är irriterad och vill reta upp mig ännu mer (ja, jag vet att det inte är så men just nu känns det så), att datorstolen är så sjukt obekväm, att det kliar så att jag har sår i hela ansiktet, att det känns som att jag bara är en reservvän för vissa, att jag inte kan skriva ordentligt på tangentbordet, brist på närhet (dock tror jag att om någon skulle röra mig nu så skulle jag gå sönder och skrika) mm.

Jag tycker inte om att vara såhär, för just nu känns det som att jag är den mest negativa människan i världen. Jag vill bara skrika!

Det som håller mig uppe för tillfället är Priman på msn och att det är Criminal Minds ikväll.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0