- Do I have nothing good left to say?

Nu kom klumpen i magen. Den spänner och svider så inget annat får plats i mig just nu. Det är när man finner insikt i att man faktiskt bara kan ge upp det man hoppats på. Jag vet nu att kriget är förlorat, inga slagvinster räknas längre. Nu vet jag att jag inte ens behöver försöka. Jag önskar, önskar ännu en till vinst på slagfältet. Den stora, den som går till historien, och minns starkare än kriget i sig. Det var bara en dröm. Men det svider så.

Sometimes I feel that I'd be better off that way
Cause maybe then I could sleep at night
I wouldn't lie awake until the morning light
This is something that I'll never control


Och jag vet inte varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0