- BLÄ!

Nu är jag less. Så fruktansvärt fantastiskt less. Jag har hostat, haft feber, snorat och haft muskelvärk i en vecka och det blir inte bättre. Jag blir snart galen av att vara avstängd från omvärlden, jag får någon form av panikångest av att inte kunna ligga ner och sova, allt jag äter eller dricker smakar lika fast i olika nyanser - allt från inget till äckligt. Allt jag har gjort den här veckan är att hostat, försökt sovit - sittandes, kollat på tv - sittandes, druckit vatten, hostat och suttit. Varenda musikel och del av kroppen vill dö, trots att jag är hemma "sängliggandes" så får min kropp ingen ro. Musklerna ömmar, min svanskota och höfterna tar stryk av att sitta och sova, ryggen får inte heller någon vila, att gå upp eller ner för trappen gör mig anfådd, det gör det här med. Just nu är allt så fruktansvärt jättedåligt.




Okej, allt är inte dåligt. Jag ska ju faktiskt på Änglar och Demoner ikväll med Marina. Jag hoppas bara att hostan tar en liten paus med och ser på filmen.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: Marina

2009-05-13 @ 15:44:21
URL: http://maarimba.blogg.se/
Postat av: Marina

Sry,f örra kommentaren råkade bli tom :P

Skulle i alla fall skriva att det inte alls är nå kul att du är sjuk :( Men bio är bra bra bra

2009-05-13 @ 15:45:05
URL: http://maarimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0