- 12.55

Jag vill inte vara din i-väntan-på-något-bättre. Jag vill betyda och vara saknad. Jag älskar dig, saknar dig och blir glad av dig, men det svider lite i hjärtat när du säger att alla andra var upptagna förutom jag. Det kanske är så att jag förtjänar det för det stora hålet jag tror mig skapat i dig. Men jag trodde att vi tillsammans börjat laga det. Jag vill hjälpa dig, jag vill aldrig mer smärta dig. Du bor i mitt hjärta, du är en del av mig men det känns som jag redan har förlorat dig. Men du brukar ha en tendens att komma och gå som du vill i mitt liv, det gör mig rädd och osäker. Kommer du finnas där, kommer du finnas när jag flyttar. Kommer jag se dig, höra från dig, saknas av dig? Jag kan inte förlora dig igen. Det skulle vara så tomt, som ekot mellan mina hjärtkammare som blir högre och högre. Men jag vill inte vara din reserv.

Vi är bitterljuva.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: Marina Rönnquist

Vem?

2009-05-06 @ 22:24:23
URL: http://maarimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0