- Winning the battle, losing the war

Ska jag berätta för dig? Säga vad mitt huvud tänker medan mitt hjärta går i bitar. Jag är splittrad i känslan så som pusslet i mitt hjärta. Jag vet inte vad jag ska ta mig till eller känna, jag har väl tagit ett steg påvägen genom att erkänna det för mig själv och de i min omgivning. Men ändå är det svårare att visa det för den enda som behöver veta. Jag irrar i en labyrint av känslor, logik och dåligt förnuft. Det känns hopplöst. För jag vet inte vad som känns, bara att det känns. Det fnittrar i mörkret, det är som att åka mellan himel och helvete på samma buss. Jag kan inte stänga av, men ändå inte förmå mig till att fortsätta. Ett mellanrum av dimma och förtvivlan. Mest för mig själv, ett slag av patetiska handlingar.

Jag förstår inte.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0