- Stupid Girls

Jag har insett att Peppe har blivit ett dagligt inslag i min vardag igen. Det har hon varil länge dock men jag har inte tänkt på det förän den här veckan. Även fast vi har mil mellan oss så hörs vi via telefion mer eller mindre varje dag. För ett år sedan var det inte så, inte ens för ett halvår sedan. Men nu känns det som att det är en del av vardagen, att spendera några minuter varje dag till att inte säga något vettigt, bara höra varandras röster. Det känns väldigt viktigt för mig just nu faktisk så jag hoppas att det kommer att fortsättas med. Det känns som att hon är en självklarhet, inte på det sättet så jag tar henne för givet utan för att det känns bara så självklart att vi ska åka på festival tillsammans, vem annars liksom? Det känns som att hon borde flytta med mig till Västerås, bara för det känns så självklart att det borde vara vi, det känns självklart att det är hon och jag som ska åka till Stockholm för att göra ingenting, för med vem annars skulle jag göra ingenting med när man väl är i huvudstaden. Ja, det skulle vara Caroline då, men vi har vårat. Jag ska nog ta en tur till henne någon helg med tror jag.

Med Peppe så känner jag mig själv självlysande chockrosa, avslappnad och glad. Nu vill jag bara ge mig av till Hultsfred med henne i lysande färger och alkoholrus. Jag tror att vi skulle vara redigt maxad tillsammans på en festival. Borde prövas! SKA prövas.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0