- Somna utan täcke, vakna med

Jag blir glad av folks omtänkasmhet, den känns sällsynt just nu. Jag känner mig otroligt älskad när det finns människor som oroar sig om mina vridningar och vändningar i sömnen, att det finns de som ser till så jag inte fryser, älskad av de jag inte trodde skulle känna mer ilska än jag själv. Jag blir glad att det finns flickvänner till mina vänner som bryr sig över sånt de inte behöver.

I övrigt är det en bra dag, utan att den är ett dugg speciell. Det var sol ett tag, som tog tag i mig och laddade upp en redan sprallig tjej. Jag vaknade hos Magnus, som jag somnade utan täcke hos i hans säng men när jag vaknade så låg jag inlindad i ett varmt mysigt täcke. Men Magnus var spårlöst försvunnen. Det visade sig dock att han stod i duschen, men min förvirring var redan etablerad. Efter ett tag skjutsade han hem en virrig Carolina. Nu sitter jag här med det sedvanliga kaffet och blir mobbad för det men det gör inget för det finns folk som bryr sig om att jag inte är på Msn och folk som vill umgås med mig, fina människor som jag aldrig brukar träffa.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0