- "MÖÖÖÖÖÖÖLA!"

Jag har nyss pratat med en hysteriskt glad Peppe som har extrem skadeglädje över sin packade mamma. Hon tycker att jag är speedad alldeles för tidigt på mornarna men när hon blir helt hypad över att hon hittar SJU falukorvar i hennes mammas frys så funderar man vem som ska vara fundersam. Jag undrar över hur speedad hon kommer vara efter en Trocadero, en Red bull, choklad och chips, jag tror jag inte vill veta. Hennes argument om att vaxa fjunen på överläppen gör ondare än vad att föda barn antagligen gör kommer antagligen sitta som berg vid det laget.

Men något vi båda enas om är hur det känns i tänderna, eller inte känns, när man blir full och att vi vill sitta och mysfnittra med lite vin framför tvn snart.

Jag kan inte göra något annat än att älska henne!

20-19 till Carolina


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: 20-19

du har fuskat, jag kommer ikapp ^^

2009-03-20 @ 22:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0