- 21.12

Jag har nyss promenerat runt staden, det kändes som om tiden stod stilla. Det var inga människor ute och gatubelysningen viskade om att det duggade ute. Jag bara gick och gick. I öronen hördes ekon från förut, och det rann tårar. Tårar som blandades med regndroppar. Det var längesedan det kändes så, så död men ändå så levande. Den svala luften rensade svarta hål men inte ouppmärksammat. Jag tänkte på ögonblick som passerat. liv jag levt och människor som berört mig. Tid går förbi som ett rusande tåg. Det var en halv evighet sedan jag låg i någons armar och bara andades. Jag vill inte tillbaka nu när jag går framåt, men jag saknade det idag. Idag är det en bra dag för tankar.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0