- 19.04

Kanske det är så, att jag känner saker jag blundar för att se. Kanske att det är något underliggande sen förut som då och då bubblar upp och försöker säga till mig att det finns en möjlighet att jag ljuger för mig själv. Det kanske är en illution jag tycker om att tänka på. En vacker bild jag tycker om att ta fram och drömma mig bort till en annan del av livet. Men det är något som stoppar mig från att släppa det, jag vet inte vad det är eller vad det är jag ska släppa. När jag tänker efter så vet jag nog egentligen ingenting. Eller allting. Livet känns förvirrande. Jag funderar bara på hur man kan kastas mellan olika nivåer av känslor. Hur många känslor man kan ha på en gång innan man går sönder?


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0