- 12.33

Om man drömmer om Furansallad tre nätter i rad, då är man måttligt sugen va? Just nu skulle jag kunna döda för en fin liten Furansallad, nyfärgat hår och trevligt sällskap. Men jag klagar inte, jag känner mig alldeles svävarglad idag, även om det inte finns något specielt som framkallar det. Idag ska jag  bara rå om mig själv, det tycker jag är värd. Med lite skrubbning, hårinpackning, fin musik och fina naglar. Bara för att mitt hår har en stor utväxt behöver väl resten av jag inte se ut som ett sönderfallet hus?

Dagen har startat segt, men så fort fötterna slog i golvet så var det som tusen energier väckte mitt sinne och jag sprudlar. Du vet ett Baby Bellbeteende. Jag har suttit nu framför datorn och latat mig med en braig Ellen på andra sidan Msn som gör mig rysligt glad. Det finns andra som gör mig glad med, en snörvlig Fia t.ex. m.fl.

Jag känner mig lite på Moulin Rougehumör faktiskt, även om jag inte känner för att sitta framför tvn idag så är jag lite sugen på att se Satine dingla ner i en gunga på Moulin Rouge och ta andan ur Christian. Men men, en annan dag kanske, med en halvsovande Marina och Carolina, och bullar!

Egentligen tycker jag inte om bullar, eller jo det är väl gott ibland, när de är nybakta, men jag förstår inte själva facinationen. Lika som kladdkaka. Jag tycker om kanterna på båda bakverken, sen får någon annan mitten. Men bullar hos Marina är alltid gott. Som spenat. Jag tycker egentligen inte om det, men hos Caroline är det det bästa.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: F

Ändra till "en döende Fia"

Det är så himla synd om mig, jag vill bara gråta. Krama mig! (åh gnäll gnäll gnäll ^^)

2009-06-18 @ 12:51:52
URL: http://lagfesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0