- 15.13

Idag spelas The Kooks på högsta volym när mamma inte är hemma. Medan flyger hela 2008 förbi på min bilddagbok. Det känns bra med lite nostalgi, det var ju faktiskt ett bra år. Marina blev en beståndig del av min själ, Isabell och jag bubblade mer än någonsin och jag fick chansen att lära känna Natasja påriktigt.

Undra om jag kanske håller på att bli friskare, håller tummarna!

En månad kvar, och en massa kvar att göra, men ändå är det batterier till min kamera jag grubblar mest över. Jag inser att mitt bildgalleri behöver förnyas, lite på mig själv, lite på min familj, och minst ett bra kort på var och en av mina vänner som jag kan smygtitta på när jag sitter i Västerås. Några dagsbilder skulle vara trevligt att kunna lägga upp på bilddagboken med, som på lördag eller de andra dagarna.

Koka kaffe kanske?


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0