- RANDOM

du smyger dig in i alla mina drömmar, och jag förstår inte varför. någon kanske har någon bra gissning, men jag står helt förbryllad vid morgonens uppvaknande. kan du inte lämna mig ifred om du inte tänker leka med mig, kan inte mina drömmar lägga sig och ge mig sinnesro för jag vill inte tänka på dig när dagen läggs fram framför mina fötter.

helgen har varit omtummlande, nattens rus har krånglat till mitt förstånd. behov och vilja är inte samma sak. igår tog jag en överdos av socker, enbart, så nu när jag äter min macka med sallad på känner jag mig nyttigare än någonsin.

den här helgen har verkligen innehållit en rad olika chockartade upptäckter. allt från idiotiska handlingar till kommenatarer från helt random folk. random har nog varit just helgens ord med. men jag har haft en helt vild kväll i fredags som var väldigt trevlig. allt började stressande ner på stan för att äta lunch med bästa Marina som ökade när jag kom hem och skulle göra mig fin i all hast. när vi väl kommit till Vallvik så var det väldigt trevligt med god mat, törssläckande dricka, samtal och fina människor. efter att en cool morfar släppt av oss på stan så blev det en hel del vild skaka rumpa, men med Marina och Ante är det alltid som roligast! men vi måste träna mer på nödropen alltså.

kommenatarena fortsätter att chocka mig och jag förstår inte vad som händer, vart kom du ifrån helt plötsligt?!

THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0