- 23.04

jag har nyss avslutat ett telefonsamtal med Isabell som var i renrasig Sex and the city anda (ja jag vet att jag är insöad, låt oss bara kalla den här perioden SATC-eran). allt från relationer, till soffor, till tandläkarbesök, allt sammans ihoptryckt på 40 minuter i ren Baby Bell hastighet. väldigt givande och behövligt. mina vänner har idag gett mig en rejäl vitaminshot och nu ser jag framemot att bli frisk så jag kan vistas i miljöer som fik, bussar, gångvägar, Isabells sovrum och fester. även om vi inte lever ett glamoröst New York filmliv så behöver vi inte nedlåta oss själva med att inte leva i våran egenskapande glamourbubbla med realisthål. varför skulle våra liv vara mindre glamourösa? vi är verklighen, det vi verkligen behöver. låt oss få leva med att känna oss lika fancy som Carrie i våra tjugokronors pluppar från Glitter och massproduerade trikåklänningar från H&M som hon känner sig i sina Manolo Blahnik's. för vi är minst lika vackra, unika och intressanta, om inte ännu bättre. låt oss bara leva livet, tillfullo och för envar. vi har ett liv, låt oss krydda det med våran egenskapade lyx!

THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0