- 20.46

Sex and the City och Ben & Jerry's, det måste nog vara den mest ultimata tjejkombon har jag kommit på. Jag sitter i udda myskläder (blårutiga pyamasbyxor nedstoppade i sockor med en rosa stor luvtröja, kan det bli fagrare?!) och känner hur inspirationen till att vara snygg är ganska påtaglig men jag orkar inte, och behöver inte för det är söndagskväll. Det finns en känsla i min kropp som hela tiden pickar mig i huvudet, som den där treoreklamen med de små röda fåglarna. Självklart späder jag på den med saker som påminner mig om det. Ibland är man bra korkad. Självklart!

Men nu ska jag inte tänka, nu ska jag bara kolla, och ta tanken om att det faktiskt finns en Mr. Big imitt liv med senare.

Nu smälter min glass så puss och adjö!

THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer
Postat av: axling

Jag hade Sex and the city-mys igår, dock utan den där underbara glassen:(

2009-01-18 @ 23:42:09
URL: http://axling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0