- 20.45

jag har hamnat i ett fack är jag försöker men inte kan andas. det känns som att jag fyller mina lungor med sot för varje andetag men ändå försöker jag känna glöden, den som får mig att fortsätta. jag försöker sätta mig in i ett senario som skulle kunna döda mig bara för att när den stunden kommer, vilket den gör närmare och närmare, så kommer jag inte tyna. men det känns som att inget är nog bra, alla försök skrumpnar ihop så fort de växt. så står jag där lämnad ensam och iskall, rädd för morgondagen för jag vill hoppa över dagarna av sår och få läka. jag vill känna den där hoppa-i-sängen lycka. jag vill vara säker.

THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0