- 12.55

helt sjukt, jag har sovit sen halv tio igår och jag är helt mosad i huvudet. lite innan tolv idag vaknade jag av att min mamma var i full gång. jag som hade hoppas på att vända på dygnet. men men jag får se framåt, idag ska jag göra lite nyttiga saker som vattna blomorna, ta en skön lång dusch, åka skridskor och jag funderar på att rita lite för en gång skull.

idag känner jag mig väldigt glad faktiskt, jag tror det harmed en liten liten sak att göra, men kanske inte, det kan ju vara vädret som är så fint eller att jag och Isabell ska åka skridskor idag med.

ja, igår åkte jag skridskor för första gången sen jagvar kanske i tioårsåldern. det var skitkul, förvisso suger jag men det var så jäkla kul! nu har vi fått blodad tad för det, så typsikt nog när snön börjar smälta...

THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0