- Yummy Yummy Yummy

60-tals musik skapar sol i sinnet trots molnen hopar sig utanför mitt fönster.

jag vill göra en förändring med mig själv, det är tid för det nu. jag vill klippa och färga håret, jag vet bara inte hur, ena dgen vill jag bli blond igen andra dagen så vill jag ha kvar mitt mörka. kanske ett mellanting, men hur och hur ska jag klippa mig? jag vill göra en synbar förändring, det skulle jag må bra av, men jag vill inte klippa av mig mitt långa hår för jag trivs i det. - dagens I-landsproblem 28621099759.

just nu vill jag bara åka till Vansbro och vara hos Peppe med både Moulin Rouge och Rock-a-doodle, för nostalgins skull. bara göra ingenting och allting på en och samma gång. bråka om vilken musik vi ska lyssna på, och sjunga med i det vi kommer överrens om. äta frukost i sängen ska vi göra med, bara för att det också är nostalgi.

appropå nostalgi, allt jag kände för att lyssna på igår var Moulin Rouges soundrack så nu tror jag att jag kan varenda text i den filmen. så när jag kommer till Peppe så ska vi fanimig sjunga Elephant love medleyt!

herre vad jag är pepp på 2009, inte för att jag tror att det kommer vara bättre än något annat år, som 2006 t.ex. men jag har så mycket att se framemot. även om det bara är små mål fram till det där stora målet jag inte vet vad det är.

* åka på festival
* flytta
* åka till Vansbro
* göra projekt 1 och 2, förhoppningsvis 3 med
* åka till Stockholm med Peppe
* klippa mig
* gå på Harry Potter - halvblodsprinsen med Marina (viktigt!)
* fira en försenad jul med Annika i Gävle
* tattuera mig
säkerligen minst hundra småsaker till, det kommer antagligen en uppdatering senare i år.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0