- It's hard to get up when you're spinnin' round and round

Du är så fin så det gör mig sjuk.

Det rör runt i mitt huvud och ingenting verkar logiskt längre. Jag förstår inte ens mina egna tankar. Hela kroppen skriker det huvudet försöker säga, men ändå förstår jag inte vad som händer. Jag ser mig inte mätt även fast mitt huvud tar stryk. Jag vet inte vad, inte varför och inte heller hur, men jag vet att. Det finns där för någon anledning. Antagligen för att plåga ett redan plågat sinne. Förnuftet försöker övertala känslan om att det ringer varningssignaler men det hör inte. Jag har redan förlorat.

Jag försöker skaka av mig känslan. Ibland tror jag att jag lyckas, men den håller i sig i mitt skinn med vassa klor.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0