- If I had no other way

Jag har funderat på hur jag ska klara mig när jag flyttar själv, jag tycker väldigt mycket om att vara själv, ta tid som bara finns för mig själv. Men, jag avskyr att vara ensam om nätterna, det har jag alltid gjort. Kanske har jag någon form av vuxen mörkrädsla, osäkerhet. Jag säger inte att jag behöver sova MED någon men att veta att det finns en annan levande varelse i min bostad känns så mycket mer betryggande. Jag är inte rädd för alternativa väsen, om något sådan nu finns, jag är inte rädd för att det skulle bryta sig någon in och mörda, stjäla och våldta. Inget som skulle kunna hända skrämmer mig, men ändå känner jag olusten att somna vi ett tomt hus.

Men mörkrädsla växer man väl ifrån, så kanske växer jag ifrån det här. Tills vidare kanske jag får förse mig med fina människor som vill sova hos mig, åtminstone tanken.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0