- I'm tripping up over my words to say

Us girl we are so magical
soft skin, red lips, so kissable
hard to resist so touchable
too good to deny it
ain't no big deal, it's so innocent

utgång igår. riktigt flickigt och fnittrigt. vin, läppgland och vingliga kisspauser i skogen med klackar. så bra så dåligt, konstigt och overkligt. jag vet inte vad jag ska tycka om igår, mer än att jag behöver er allihopa. jag känner att jag vet väldigt lite och väldigt mycket nu. på samma gång. påriktigt. jag känner mig bara trött, utmattad.

jag har så väldigt lite att säga nu eller orden finns men orkar inte komma fram. bara för Linus. just nu är det bara det, bara den lilla saken jag behöver. just nu. jag behöver speckulera, vrida, fantisera.

men det skulle sitta bra med lite bakisnärhet.

Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0