- So I start a revolution from my bed

jag behöver musik. verklig musik, något som kan sätta sig på själen. jag behöver höra en röst som ryser min nacke.

det är ännu en kväll då orden bankar på insidan och vill ut men fingertopparna låser sig. inget bra kommer ut fast det finns på insidan, eller så kanske jag bara är rädd att utrycka insidan på utsidan. jag tror osäkerheten darrar mina fingrar till oförstånd. jag behöver luft, ett andetag. jag behöver nicotin och berusande nätter. jag behöver skratta.

usch, det låter så depprimerande fast jag inte alls mår dåligt, jag är bara frustrerad av funderingar och begränsning. en vanlig åkomma hos en ung tjej antar jag. idag har jag bara tappat mina ord, kanske hos dig. min tunga är bunden och mitt öga blint. tiden går alldeles för snabbt för mig för att jag ska uppfatta vad som händer.

mitt huvud är fyllt med ballonger i rosa och gult som undviker taggtråden som sick-sackar sig genom alla mina tankegångar.

"Pooh."

jag tror nog att jag skriker efter spänning, kreativitet och friska andetag, fast jag inte hör mig själv.




Come and make me my day


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT


Kommentarer
Postat av: Präntare

Du behöver Josh Groban: http://se.youtube.com/watch?v=jkZ6SmvXOEY

2008-11-23 @ 20:47:48
URL: http://www.youtube.com/prantare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0