- Godnatt!

det har varit ovanligt tyst idag trots två högljudda åttaåringar och en glamrockspoppande mamma. det känns som att någon har lagt ett lock för mig så omvärlden inte når fram. ovanligt ovibrerande i min telefon med. det har varit ännu en sån där dag då man vill göra något men orkar inte. men jag har iallafall fått godis av min bror och lyssnat på Kings of Leon, vilket har gjort mig otroligt glad. och något som har gjort mig gladast är nog ändå den där bilden som ligger och myser i min bildmapp ^^

Marina har förgyllt dagen med, men det brukar hon så det gills inte.

det känns dumt att inte kunna säga godnatt till dem jag brukar. så pussgodnatt på er!

THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0