- 14.04

i natt drömde jag om alla killar jag någonsin kysst. det var kaosartat och förvirrande. när jag vaknade så vaknade jag med stor ångest, kanske inte just bara för drömmen för den var ganska härlig på samma gång och kanske mycket för jag vaknade senare än jag skulle. mitt humör som jag planerat ha på topp sjönk som en sten och jag orkar verkligen inte med någonting idag. det tycker jag är skitjobbigt om jag ska yttra mig fritt, jag hade sett framemot en produktiv dag med finslip för att hålla upp den falska fasaden av perfektion. men allt har blivit en grop fylld med sockervadd. underbart sött men kletigt och kvävande. jag vet inte varför, det är nog bara jag. jag har sockervadd i mitt huvud konstant nuförtiden.


jag hatar att min lathet överröstar rastlösheten, för i grund och botten så är de tvillingar. jag har funderat över mitt liv, vad har jag åstadkommit? inte mycket, kanske lite vishet - som jag stort och förvisso ignorerar.

men har jag verkligen gjort något bra? har jag förgyllt någons liv eller mitt eget för den delen? det har jag säkert och när jag ser tillbaka på mina 20år i livet så ser jag underbara och roliga stunder. men inget vettigt egentligen. fast för att citera mig själv så kanske det är passande med orden "ordna upp mitt liv ska jag göra sen, nu ska jag leva det". frågan är hur jag ska leva det.


just nu vill jag bara sitta i Linus bil på kvällen, lyssna på skumm bra musik och säga nästan ingenting, bara lite. eller dela en sovstund med Marina. eller mysa. men vafan vet jag vad jag vill -.-

THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0