- On the radio.

I morse vaknade jag med sjuka smärtor i min mage, helt osannorligt jätte jätte mycket ont i magen! och om inte det vore nog så kom smärtorna en och en halv timme tidigare än jag egentligen skulle vakna 'död Carolina'.
Igår var braig ^^ och tisdagen med, känner mig måttligt lättad över att ha fått paketinköp överstökat. Någorlunda nöjd men nervös över vad som kommer tyckas om dem.

I helgen kommer CAROLINE hem! ^^^^image19
GLAD <2<3<4
helgen tror jag kommer bli bra bra :P
en hemkomst, ett uppspel, ett kalas.
fast inget snuffel : / eller man kan ju hoppas på det iaf :D

Jag vill se Once , den ska vara så bra och sjukt bra musik! Jag har hört några och de har fastnat i mitt huvud ganska hårt.
Men alla har ju redan sett den, ingen som vill vänta på lilla Carolina : '( :P
Men någon har lovat att bränna den åt mig ^^

Jag känner mig pigg fast min kropp är död, mina batterier laddades nog igår en timme - trygghet.
Jag känner mig positiv igen, sjukligt GLAD. Inte för att jag har varit ledsen den senaste tiden, men jag är gladglad :D

DU GÖR MIG SOLIG!

<3

nästa anhalt, pannkaka ^^


nästan en katastrof, ett tag iaf, men efter ett samtal, ett stöd  och fyra koppar kaffe + en snäll mamma så har mitt humör höjts en aning ^^ och jag tror nog att kvällen kan bli bra : ) förlåt igen <3
IRONI, sjuka jäkla ironi! men tack iaf pappa :D

Is there anybody going to listen to my story
All about the girl who came to stay?
She's the kind of girl you want so much
It makes you sorry;
Still, you don't regret a single day.
Ah girl! Girl!



/ Carolina den barnsliga.


Kommentarer
Postat av: caroline

ihihih1!!! hjärtahjärtahjärta.
ps.jag har inte sett den.ds.

2008-05-08 @ 10:35:02
URL: http://lalabarba.blogg.se
Postat av: Bell

jag vill se once :D

2008-05-08 @ 10:54:27
Postat av: Isabelle

Du verkar alltid vara värsta peppad och glad,
man borde typ ha dig som coach eller nått =)

2008-05-08 @ 11:26:09
URL: http://carmaline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0